Hakkapeliitta R3

Talvirenkaat, Nokian renkaat, Henkilöauto

Tilaa tuote ja varaa asennusaikasi tästä »

Koot / hinnat

  • 175/65R14 469 €
  • 185/55R15 549 €
  • 185/60R15 499 €
  • 185/65R15 499 €
  • 195/55R15 599 €
  • 195/60R15 499 €
  • 195/65R15 529 €
  • 195/55R16 659 €
  • 205/55R16 649 €
  • 205/60R16 649 €
  • 215/55R16 739 €
  • 215/60R16 779 €
  • 225/55R16 799 €
  • 205/50R17 899 €
  • 215/45R17 899 €
  • 215/50R17 929 €
  • 215/55R17 899 €
  • 225/45R17 919 €
  • 225/50R17 929 €
  • 225/55R17 949 €
  • 235/45R17 999 €
  • 225/40R18 1069 €
  • 225/45R18 1039 €
  • 235/40R18 1119 €
  • 245/40R18 1119 €
  • 245/45R18 1119 €
  • Hinnat sisältävät renkaat (4 kpl), rengastyön, uudet kumiventtiilit, tasapainotuksen, asennuksen autoon ja kierrätysmaksut.
  • Jos tarvitsemasi rengaskoko ei löydy listasta, niin pyydä tarjous.

Nokian Hakkapeliitta R3 on ajomukavuutta ja turvallisuutta tarjoava kitkarengas. Tämä on uutuusrengas autoilijalle, joka haluaa tuntuvia polttoainesäästöjä ja turvallisuusominaisuuksiltaan edistyksellisintä nastatonta talvirengasteknologiaa.

  • Turvallinen kitkarengas lumella ja jäällä
  • Hyvä ajotuntuma märällä ja kuivalla tiellä
  • Alhainen vierintävastus ja säästeliäs polttoaineenkulutus

"Parasta on erinomaisen tarkka ohjaus ja helppo ajettavuus. Rengas ohjautuu jäällä hyvin myös suurilla ratin käätökulmilla. Lumella ajotuntuma on samanlainen, eikä Nokian yllätä perän luistoilla tiukoissakaan tilanteissa. Asfaltilla Nokian on kitkarenkaiden parempaa osastoa. Jarrutusmatkat ovat lyhyitä ja ajettavuus täsmällistä." Tekniikan Maailma 17/2018

"Hakkapeliitta R3 on lumiradalla elementissään. Rengas kestää porukan parhaiten rajua kaasunkäyttöä sekä reippaita ohjauksen kääntökulmia. Ajokäytös on jääradallakin turvallista ja hyvin ennakoitavaa." Tuulilasi 10/2018

Edeltäjää, Hakkapeliitta R2:ta, kehuttiin seuraavanlaisin sanankääntein:

"Nokian pitää jäällä ja lumella hyvin. Jäällä Nokian ohjautuu haluttuun suuntaan myös luistoissa, mikä on kitkarenkaalle harvinaista. Nokian on hiljainen rengas ja sen vierintävastus on erityisen alhainen." Tekniikan Maailma 17/2017